SOL palvelut: Valtakunnallisesti ja paikallisesti

 

“Taktiset kampanjamme näytöillä ovat lisänneet myyntiä. Näyttöviestinnästä on tullut meille keskeinen media.”

- Viestintä- ja markkinointipäällikkö Taija Paavola, SOL palvelut Oy

Praecom tekee asiakasviestinnästä yksinkertaista

Praecom on kehittänyt SOL Pesulapalveluiden asiakasviestintää ympäri Suomea. Kaiken kaikkiaan Praecom on toteuttanut viitisenkymmentä ikkunanäyttöä eri toimipisteisiin avaimet käteen -periaatteella. Aluksi Praecom toteutti näyttöviestinnän konseptoinnin ja toteutuksia ryhdyttiin tekemään vaiheistetusti. Sittemmin toteutuksia on tehty valtakunnallisesti.

- Halusimme viestiä näyttötauluilla palveluistamme paikkakunta- ja pesulakohtaisesti. Pesuloiden sijaitessa keskeisillä paikoilla, on järkevää viestiä pesuloiden julkisivussa, jolloin tavoitamme myös uusia asiakkaita, kertoo viestintä- ja markkinointipäällikkö Taija Paavola.

SOL Pesuloita on yli 60 ympäri Suomea. SOL Pesulapalvelut tarjoavat moninaisia pesulapalveluita vaate- ja tekstiilihuoltoon. 

Pesulat sijaitsevat keskeisillä paikoilla kauppakeskuksissa ja kivijaloissa, mikä mahdollistaa sen, että asiakasviestintä tavoittaa paljon ihmisiä lähellä ostopäätöstä. Uusia asiakkaita pystytään ohjaamaan pesulaan ajankohtaisen ja paikallisen palvelumarkkinoinnin avulla sekä valtakunnallisilla kampanjalähdöillä.

- Praecom valikoitui muista tarjoajista kustannustehokkaana toimijana, joka pystyi tarjoamaan näyttöviestinnän kokonaispalvelun. Olemme tyytyväisiä Praecomin ketterään toimintaan ja hyvään asiakaspalveluun. Kartoitukset ja asennukset on hoidettu ammattitaidolla. Olemme saaneet hyviä vinkkejä ja apuja sisällöntuotantoon. Praecomin konsepti on ollut selkeä ja helppokäyttöinen, palvelu on ollut sellaista, jota emme välttämättä saisi muualta. Taktiset kampanjamme näytöillä ovat lisänneet myyntiä. Näyttöviestinnästä on tullut meille keskeinen media, toteaa Paavola.

 

Tärkeimmät hyödyt

  • Yksi henkilö pystyy ajastamaan kampanjan valtakunnallisesti, mikä mahdollistaa lyhyet ja nopeat kampanjalähdöt.

  • Sisältöä pystytään kohdentamaan pesulakohtaisesti ja oikea-aikaisesti asiakasprofiilien mukaan.

  • Pesulakohtaiset aukioloajat ovat aina ajan tasalla automatisoinnin ansiosta.

  • Taktiset digikampanjat, kuten Yellow Monday, ohjaavat ostopäätöksiä.

 
 

SOL Pesuloita on yli 60 ympäri Suomea. SOL Pesulapalvelut tarjoavat moninaisia pesulapalveluita vaate- ja tekstiilihuoltoon.

 
Edellinen
Edellinen

Tawast Golf: Molemminpuolista yhteistyötä

Seuraava
Seuraava

Puijo Peak ja Ravintolamestarit: Moderni äänijärjestelmä tuo luonnon ravintolaan