ValikkoValikko
Avek Esitysratkaisut

Ylläpitopalvelut

Ylläpidolla ennaltaehkäistään merkittävien ongelmien syntymistä esitysratkaisuiden käytölle. Ylläpito tarkoittaa laitteen käyttöiän seurantaa, laitteiden suodattimien puhdistamista ja kuluvien osien vaihtoa ennen niiden toiminta-ajan loppumista. Ylläpidolla pidennetään myös laitteiden käyttöikää.

Ylläpitosopimus mahdollistaa esitysratkaisuiden ylläpidon ulkoistamisen, missä asiakkaan voimavarat jäävät oleelliseen ja voidaan säästää henkilöstökuluissa. Avekin ylläpito voidaan ottaa mukaan edistyksellisiä elementtejä, mitkä nostavat entisestään ylläpidon toimivuutta, nopeutta, toimenpiteiden ja laitekannan seurantaa. 

Avekin ylläpitopalvelut on jaettu kahteen katogoriaan: AVEK ylläpito ja AVEK täysi ylläpito.

AVEK ylläpito

• Tekninen tuki puhelimitse arkisin klo 8-16
• Tekninen tuki sähköpostitse
• Tekninen tuki etähallintaohjelmiston avulla
• Tekninen tuki videoneuvotteluyhteyksin
• Määräaikaishuollot kaksi (2) kertaa vuodessa (suodattimien ja näyttöpintojen puhdistus, optinen ja sovelluspohjainen kohdistus, Firmware-päivittäminen, kriittisten ohjelmistopäivitysten asentaminen, laskurien luku, ehdotukset mahdollisesti tarvittavista jatkotoimenpiteistä, matkakorvaus Kuopion ulkopuolelle veloitetaan voimassaolevan palveluhinnaston mukaisesti)
• Takuun ulkopuoliset varaosat laskutetaan erikseen

AVEK täysi ylläpito

• Tekninen tuki puhelimitse arkisin klo 8-16
• Tekninen tuki sähköpostitse
• Tekninen tuki etähallintaohjelmiston avulla
• Tekninen tuki videoneuvotteluyhteyksin
• Tekninen tuki henkilökohtaisena käyntinä (matkakorvaus veloitetaan voimassaolevan palveluhinnaston mukaisesti)
• Maksuton korvaava varalaite huollon ajaksi
• Määräaikaishuollot kaksi (2) kertaa vuodessa (suodattimien ja näyttöpintojen puhdistus, optinen ja sovelluspohjainen kohdistus, firmware päivittäminen, kriittisten ohjelmistopäivitysten asentaminen, laskurien luku, ehdotukset mahdollisesti tarvittavista jatkotoimenpiteistä, matkakorvaus Kuopion ulkopuolelle veloitetaan voimassaolevan palveluhinnaston mukaisesti)
• Takuun ulkopuoliset varaosat ja huoltotoimenpiteet laskutetaan erikseen
• Palvelulupaus: korjaavat toimenpiteet käynnistetään vuorokauden sisällä. Varalaite toimitetaan seuraavana arkipäivänä huoltokutsun vastaanottamisesta