ValikkoValikko
Avek Esitysratkaisut

Digitaalinen viestintä

Tiedon kulku on yleisin kehityksen ja kasvun rajoite. Tutkimusten mukaan työntekijöistä yli puolet kokee puutteita tarpeellisen tiedon saannissa. Toisaalta taas tietotulva pakottaa meitä kaikkia valikoimaan vastaanotettavaa tietoa. Valinnassa painottuvat usein kiinnostavuus, omaleimaisuus ja monipuolisuus. Monet kasvua, kannattavuutta ja työhyvinvointia tavoittelevat yritykset ovatkin huomanneet viestinnän uudet mahdollisuudet ja lähteneet hyödyntämään niitä ennakkoluulottomasti. Laadukkaasti, kiinnostavasti, oikea-aikaisesti ja oikeassa muodossa tarjoiltu tilannekohtainen tieto tarjoaa  viestijälle tavan erottautua ja luoda kilpailuetua.

Kokeneen asiantuntijamme tekemä nykytilan kartoitus antaa hyvän pohjan jatkosuunnittelulle ja toteutukselle. Kartoituksessa käymme läpi nykytilanteenne tarpeiden, tekniikan ja tilojen osalta.  Kartoituksen pohjalta laadimme kokonaissuunnitelman, jossa huomioimme nykytilanteen  ja ennakoimme tulevaisuutta tavoiteltavasta kokonaisuudesta ja sen toteuttamisesta. Testaamme toteuttamisvaiheen päätteeksi kaikki toiminnot ja varmistamme kouluttamalla, että  käyttäjät osaavat hyödyntää palvelun ominaisuuksia. Ylläpitopalvelumme huolehtii jatkossa, että palvelu toimii halutulla tavalla.

  • Mediateko ja digitaaliset LED-pinnat

    Tähän kuvan kuvaus

    Case Mediateko

    Mediamainontayritys Mediateko investoi yhdessä hiihtokeskuksien kanssa uudet digitaaliset ulkoscreenit hiihtokeskuksiin ympäri Suomen. Screeneillä käytetään Avek Esitysratkaisut Oy:n tarjoamaa infojärjestelmää.

    Lue lisää »

  • Savon Sanomat

    Tähän kuvan kuvaus

    Case Savon Sanomat

    Savon Sanomat halusi saada uudenlaisen lööppiratkaisun perinteisen printtilööpin tilalle. Avek tarttui haasteeseen ja lopputuloksena syntyivät sähköiset lööpit.

    Lue lisää »

  • Revontulien metsästäjät

    Case Saariselkä

    -Meillä Ravintola Siberiassa japanilaiset tulevat tekemään suoraan pöytävarauksia - tätä ei ole koskaan aiemmin tapahtunut. Merkit mainosten vaikutuksesta myyntiin ovat olleet hyvät, kertoo ravintoloitsija Juha Mehtäjärvi.

     

    Lue lisää »